План заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу у закладі освіти на 2021-2022 н.р.

Зміст роботи

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про

виконання

Інформаційно-профілактичні заходи

1.

Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній

батьківській конференції

Батьки здобувачів освіти

Вересень

Директор, .псих.служба

 

2.

Оновлення тематичного стенду. Розміщення

інформації щодо протидії булінгу

 

До 08.09.2021

.псих.служба

 

3.

Чергування вчителів в місцях загального користування (їдальня, коридор, роздягальня,  шкільне подвір’я) і технічних приміщеннях

 

Протягом навчального року

ЗДНВР

 

4.

Підготовка тематичних буклетів для учасників освітнього процесу

Учні, педагоги,

батьки

Вересень

псих.служба

 

5.

Консультування

класних керівників психологом,

соціальним педагогом з проблемних ситуацій

Класні керівники

Протягом року

псих.служба

 

6.

Засідання МО класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі».

Опрацювання ЗУ від 18.02.2018 №2657 –VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу»

 

 

 

МО класних керівників

 

 

 

Жовтень

 

 

 

ЗДНВР

 

7.

Виготовлення листівок-порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

 

1-11 кл.

 

Протягом року

псих.служба

 

8.

Контроль стану попередження випадків булінгу

Нарада при директорі

Квітень

Директор

 

9.

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа.Маски булінгу»

Педагогічний колектив

 

Березень

псих.служба

 

10.

Вивчення законодавчих

документів, практик протидії  цькуванню

Педагогічний колектив

 

Протягом року

ЗДНВР

 

 

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

 

1.

Проведення ранкових

зустрічей з метою формування

навичок дружніх стосунків.

1-4 кл.

Протягом року

псих.служба, кл.кер. 1-4 класів

 

2.

Створення морально безпечного освітнього

простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових  ззанять

 

 

 

1-11 кл.

 

 

 

Протягом року

 

 

 

Класні керівники

 

3.

Проведення тренінгів для

старшокласників з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів

9-11 кл.

Протягом року

псих.служба

 

4.

Анонімне анкетування учнів 5-11 класів про випадки булінгу (цькування) у школі

5-11 кл.

Жовтень

псих.служба

 

5.

Перегляд відео презентацій

«Булінг в школі. Як його розпізнати»,

«Кібербулінг або

агресія в інтернеті: Способи розпізнання і захист дитини»

5-11 кл.

Лютий

псих.служба

 

6.

Міні-тренінг “Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті”

Класні керівники

Березень

псих.служба

 

7.

Перегляд відеороликів «Нік Вуйчич про булінг у школі», «Булінг у школі та як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України»,

«Зупиніться!!! МОЯ Історія про Булінг і Кібербулінг»

1-11 кл.

Протягом року

псих.служба

 

8.

Корисні правила- поради для профілактики і подолання

кібербулінгу.

5-11 кл.

Протягом року

псих.служба

 

9.

Ознайомлення учасників освітнього процесу з програмою «Вирішення

конфлікту мирним шляхом. Базові навички медіації».

8-11 кл.

Вересень-жовтень

псих.служба,

 

 

11.

Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним»

 

9-11 кл.

 

Січень

 

Педагог-організатор

 

12.

Проведення моніторингу

безпечності та комфортності закладу освіти шляхом

анкетування

1-11 кл.

Протягом року

псих.служба

 

13.

Робота із представниками правоохоронних органів, соціальних служб, органами юстиції, центром БВПД

5-11 кл.

Протягом року

псих.служба

 

14.

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії, правознавства, громадянської освіти

1-11 кл.

Протягом року

Класоводи, учителі літератури, історії, права, громадянської освіти

 

15.

Проведення заходів «Стоп булінгу» в рамках Всеукраїнського тижня права

1-11 кл.

10-28 грудня

Класні керівники, учителі правознавства, псих.служба

 

16.

Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ»

 

 

1-11 кл.

 

 

17-21 лютого

Класні керівники, учителі-предметники

 

 

Психологічний супровід. Діагностичний етап

 

 

 

 

 

 

1.

–            Спостереження за

міжособистісною поведінкою   здобувачів освіти;

–            опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

–    діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

–     дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах

Усі категорії учасників освітнього процесу

Протягом року

 

 

Протягом року

 

Протягом року

 

 

 

(За потребою)

Класні керівники, псих.служба

 

 

 

2.

Створення бази

інструментарію для

діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

 

Вересень

псих.служба

 

 

3.

Діагностика стану психологічного клімату класу

1-11 кл.

Жовтень

псих.служба

 

 

4.

Спостереження під час освітнього процесу, позаурочний час

1-11 кл.

Протягом року

 

псих.служба

 

 

5.

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

1-11 кл.

Протягом року

 

псих.служба

 

 

6.

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

1-11 кл.

 

Протягом року

 

 

псих.служба

 

                          Робота з батьками

 

1.

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в   учнівському колективі»

 

Батьки

Протягом року

 

 

ЗДНВР, класні керівники

 

 

2.

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

 

Батьки

Протягом року

 

псих.служба

 

 

3.

Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»

За запитом батьків

Січень – лютий

псих.служба

 

4.

Інформаційна робота через  інтернет-сторінки, групи у вайбері

Батьки

Протягом року

 

псих.служба, класні керівники

 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

error: Content is protected !!